Главная Наша бібліотека Роль і місце бібліотеки у нашому Центрі
Бібліотечний маркетингдослідження ринку інформаційних послуг із метою задоволення запитів користувачів. Виділяють два рівня показників, характерних для інформаційного ринку.
Формуючий – імідж бібліотеки, необхідно намагатися поважати право людини на вільний доступ до інформації, сповіщання про всі зміни в діяльності бібліотеки, показуючи, що вони неправильні на підвищення якості та комфортності обслуговування.
 Бібліотечна реклама – інформація про бібліотеку, види її послуг, популяризація нових бібліотечно-інформаційних послуг із метою інформування реальних та потенціальних користувачів, щоб стимулювати запит на ці послуги.
         Функції бібліотечної реклами:
  • Формування запиту на послуги;
  • Популяризація нових інформаційних послуг.
Реклама повинна дати повні відомості про види своїх послуг, призначення, умови тримання, використання.
Мета реклами – підвищення популяризація бібліотеки та попит на її ресурси та послуги.
        
Вимоги до реклами:

1. Щирість обсягу.

2. Відповідність запитам.

3. Оновлення змісту.

4. Лаконічність запам’ятовування.

5. Оперативність та чіткість

6. Відповідність попиту.