Главная Сторінка викладача Відкритий урок Музикі 2017

    Відкритий урок.

   DSCN1243Двоє молодих і, як з'ясувалося, досить амбітних педагогів вирішили справити враження на авторитетну комісію. Треба визнати, їм це цілком вдалося. Олена Володимирівна Музика - викладач спецтехнологій по хлібопекарському  та кондитерському виробництву  і Юлія Сергіївна Шульженко - майстер виробничого навчання кухарів. Вони настільки молоді, що згадка по батькові для них начебто і зайва ... Але ж вони педагоги, авторитети для своїх юних підопічних - знаючі старші товариші.

  В рамках проходження кваліфікаційної атестації молоді вчителі вирішили об'єднати зусилля в інтегрованому уроці. Сьогодні багато хто з фахівців визнає цю тенденцію не лише модною, але й актуальною та результативною. Тема: «Приготування пісочного напівфабрикату та виробів з нього».

Фото 1, фото 2, фото 3, фото 4     

      - Місце даного уроку в загальній темі, - каже Олена Музика, - засвоювання знань, умінь і навичок на основі досліджуваного матеріалу. Методична мета відкритого уроку, на мій погляд, повинна бути проявлена ​​в активізації пізнавальної діяльності з використанням сучасних способів передачі навчальної  інформації. Але головне - домогтися творчого підходу в процесі освоєння об'єкта, який вивчається ». Можливо, вам здасться, що думка висловлена ​​дещо наукоподібно ... Але ж  точно.

      Відповідно до класифікації тенденцій розвитку освітніх технологій, інтегрований урок являє собою прагнення піти від школярського підходу до освіти. Він прагне відмовитися від крайньої диференціації предметного навчання і привести його до природнього органічного зв'язку з життям. Сучасна педагогіка давно вже позначила потребу в поєднанні знань різних наук про одни йі ті самі об'єкти дійсності, потребу міжпредметних зв'язків навчальних дисциплін. В даному випадку були об'єднані теоретична частина з елементами виробничої практики. Проектна діяльність учнів та мультимедійні демонстрації. Учнівські презентації та праці в бригадах, оцінка учнями власної роботи.

    Після перевірки домашнього завдання і інформативного блоку, в якому були перераховані властивості пісочного тіста, особливості технології його приготування, вимоги до якості готових виробів, урок перейшов до практичної своєї частини. І тут кермо влади перейшли в руки майстра виробничого навчання - Юлії Шульженко. Борошно. Цукор. Яйця. Масло ... І на демонстраційному столі з'являється сам предмет сьогоднішнього уроку - пісочне тісто.

      - У формуванні виробничого інтересу, - зізнається Юлія Шульженко, - вирішальна роль належить виробничому навчанню. Необхідно прагнути виховувати професійну майстерність  як би ... з більш широким завданням. Я впевнена, що педагог повинен бути стурбований формуванням особистості молодого фахівця, котрий завжди творчо, ініціативно ставиться до своєї професії. Я, як майстер виробничого навчання, вважаю за необхідне пояснювати учням важливість  обраної ними професії. Я вже маю певний досвід, і він мені підказує, що саме поєднання навчання і продуктивної праці, сприяє виникненню і розвитку інтересу до праці ».

      Нарешті були подведенги підсумки уроку. А розбита на три бригади аудиторія взяла участь в інтелектуальних змаганнях - бліц-турнірі «Гірлянда питань». Кожна з бригад за правильну відповідь отримувала спеціально виготовлені фішки, за якими згодом і було визначено переможця.

      На десерт - цікаві факти з Книги рекордів Гіннесса і почіх джерел, так чи інакше пов'язані з предметом, з яким знайомилися на уроці.

      - Молоді але завзяті! - Так оцінив зусилля молодих педагогів директо ДРЦ ПТО - Віктор Маркович Кривозуб, який очолював комісію. - Дійсно, слід застосовувати всі відомі, додавати до них всі нові методи навчання, які змушували б учнів активніше включати мізки в освоєнні предметів. Що ж, тема висвітлена. Мета  досягнута.

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить