Главная Школа молодого викладача

Школа молодого викладача

Анкета для молодого вчителя

1. Чому ви обрали професію викладача (підкреслити, дописати):
а) подобається робота з дітьми;
б) підходить режим і характер роботи вчителя;
в) вирішальний вплив мала любов до даної спеціальності;
г) під впливом бажання добути вищу освіту;
д) під впливом інших чинників (яких!).
2. Чи хотіли б ви перейти на іншу, непедагогічну роботу (підкреслити):
а) так; б) ні; в) не знаю.
3. Чи подобається вам ваша робота (підкреслити):
а) так; б) байдуже; в) ні.
4. Що подобається вам найбільше (підкреслити):
а) проведення уроків; б) позакласна робота з предмета;
в) позакласна виховна робота; г) робота з батьками;
д) методична робота; е) робота із самоосвіти;
є) громадська діяльність.
5. Чи обрали б ви, знову для вступу, якби можна було повернути час, педагогічний вуз (підкреслити):
а) так; б) не знаю; в) ні.
6. Що викликає найбільше труднощів у вашій роботі (підкреслити):
а) підготовка до уроків;
б) організація навчального процесу;
в) спілкування з учнями, їхніми батьками, колегами, адміністрацією:
г) підготовка до виховної роботи; д) проведення виховних заходів;
е) організація свого часу і праці (питання НОПП); є) ведення шкільної документації;
ж) аналіз своєї діяльності, внесення відповідних коректив;
з) інше (що саме?).
7. Як ви оцінюєте свою підготовку до педагогічної праці (підкреслити)'.
а) фахову: цілком задоволений, задоволений, не задоволений;
б) з методики викладання: цілком задоволений, задоволений, не задоволений;
в) з організації спілкування: цілком задоволений, задоволений, не задоволений;
г) з виховної роботи: цілком задоволений, задоволений, не задоволений;
д) із самоосвіти: цілком задоволений, задоволений, не задоволений;
е) з уміння організувати свою працю: цілком задоволений, задоволений, не задоволений.
 
Перше анкетування для молодого вчителя

1. Уроки кого зі своїх колег ви відвідали?
2. Що вам особливо сподобалося на цих уроках?
3. Скільки уроків відвідали у вас наставники?
4. Яку допомогу ви дістали від наставників?
5. Хто крім наставників допомагав вам у підготовці до уроків?
6. Яку методичну літературу ви використовуєте в підготовці до уроків?
7. Які труднощі ви відчуваєте під час проведення уроків? Яку, на вашу думку, допомогу слід надавати з метою поліпшення якості роботи?
8. Яких труднощів ви зазнаєте під час використання наявної навчально-матеріальної бази? Що, на ваш погляд, потрібно зробити для її вдосконалення?
9. Чи задовольняє вас розклад уроків, позакласних заходів?
10. Що слід зробити для поліпшення роботи шкільних методичних об'єднань? Чи допомагають вони вам у роботі?
11. Які загальношкільні заходи (педради, методоб'єднання, психолого-педагогічні семінари, ділові, рольові ігри, школа молодого вчителя тощо) найбільше вам запам'яталися? Чому?
12. Чи задовольняє вас система самоосвіти, підвищення кваліфікації, яка склалася в школі?
13. Що, на ваш погляд, слід зробити для збільшення часу на самоосвіту?
14. Що нового ви дізналися за минулий навчальний рік під час відвідування відкритих уроків, взаємовідвідування уроків, зокрема, свого наставника?
15. Які методичні прийоми, на вашу думку, ви вдосконалили впродовж року?
16. Яку методичну допомогу ви бажали б дістати від шкільної адміністрації, наставників?
17. Що необхідно зробити для поліпшення індивідуальної роботи з учнями?
18. Які загально училищні заходи для учнів вам найбільше сподобались і були, на вашу думку, найефективнішими? Чому?
 

ПЛАНИ РОБОТИ ШКОЛИ